Twój wózek

O zwrocie i wymianie

Specjalizujemy się w produkcji i sprzedaży domowego sprzętu audio i akcesoriów. Poświęcamy się dostarczaniu wysokiej jakości produktów za rozsądną cenę i obsługę rycerską. Aby zaoferować Ci bezpieczne zakupy online, od teraz rozpoczynamy kampanię „Bezpłatna wymiana i zwrot”.

Poniżej szczegółowe informacje

1. Klient, który nie jest zadowolony z naszych produktów, powinien skontaktować się z nami w ciągu 48 godzin w celu złożenia wniosku o zwrot lub wymianę od momentu podpisania umowy. Ta pozycja nie jest dostępna po terminie.

2. Nie będzie pobierana żadna opłata za uzupełnienie zapasów za wymianę, ale klienci mogą być zmuszeni do poniesienia opłaty za wysyłkę. nie zwracamy różnicy w cenie w przypadku wymiany produktów o niższej cenie. W przypadku zwrotu kosztów opłata za wysyłkę i uzupełnienie zapasów zostanie odjęta od zwrotu. Ale jeśli to nasza wina, otrzymasz pełny zwrot pieniędzy. Po potwierdzeniu prośby o wymianę lub zwrot, otrzymasz adres zwrotny, abyś mógł odesłać produkty.

3. Prześlij nam e-mailem zdjęcia towarów, które zamierzasz zwrócić lub wymienić w celach informacyjnych.

4. Aby upewnić się, że jesteśmy w stanie odebrać zwróconą paczkę, prosimy o kontakt przed jej odesłaniem. Mamy pełne prawo odmówić podpisania paczki, jeśli odeślesz ją bez naszej zgody! W przeciwnym razie będziesz odpowiedzialny za wszystkie wynikające z tego straty.

5. Jeśli klienci mogą postępować zgodnie z powyższymi punktami, prosimy o kontakt .

O anulowaniu

Możemy bezpłatnie anulować zamówienie, jeśli skontaktujesz się z nami w czasie po dokonaniu zakupu.

1. W przypadku zamówień instock prosimy o kontakt w ciągu 8 godzin od zakończenia płatności.
2. W przypadku zamówień niestandardowych prosimy o kontakt w ciągu 24 godzin od zakończenia płatności.
3. Kliknij „Skontaktuj się z nami” na dole naszej strony internetowej, wybierz żądany dział i podaj tam swoje informacje, a my odpiszemy za pierwszym razem, gdy tylko otrzymamy Twój e-mail. Zaległa opłata manipulacyjna zostanie naliczona.
4. Zamówienia nie mogą zostać anulowane po wysłaniu paczek

O zwrot pieniędzy

Zwracane produkty podlegają weryfikacji błędu przez nasz zespół QC. Zwrot kosztów zostanie przekazany na Twoje pierwotne konto po otrzymaniu zwrotu. Zwykle zajmuje to 7 dni roboczych. do tego czasu sprawdź swoje konto. Czasami może wystąpić opóźnienie w przetworzeniu zwrotu pieniędzy. Należy pamiętać, że dzieje się tak, ponieważ zazwyczaj zwroty obsługujemy dwa razy w tygodniu. Twoje zrozumienie zostanie docenione!